ข้อมูลบรรณานุกรม
#1301885
|
ประเภทวัสดุ
บทความ
LDR | | 00822naa a2200193 a 4500 |
005 | | 20221227151119.0 |
008 | | 221107s th d 000 | tha d |
100 | 1_ | ‡aCharnyote Pluempitiwiriyawej |
245 | 10 | ‡aComparison of learning achievement between online and learning in database design course/‡h[Journal acticle] /‡cCharnyote Pluempitiwiriyawej. |
246 | 31 | ‡aการเปรียบเทียบผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนวิชาการออกแบบฐานข้อมูลระหว่างการเรียนแบบออนไลน์และแบบออนไซต์. |
260 | __ | ‡c2022 |
500 | __ | ‡aEnglish and Thai abstracts. |
650 | _7 | ‡aACADEMIC ACHIEVEMENT‡xRESEARCH. |
650 | _7 | ‡aINTERNET IN EDUCATION‡xRESEARCH. |
653 | __ | ‡aONLINE LEARNING‡xRESEARCH. |
653 | __ | ‡aONSITE LEARNING‡xRESEARCH. |
773 | 0_ | ‡aJOURNAL OF tINFORMATION AND LEARNING‡gV. 33 No. 2 (May.-Aug. 2022), p. 45-56‡x26976587 |
850 | __ | ‡aPSUJFK |
|
อ้างอิง APA เวอร์ชัน 7
Charnyote Pluempitiwiriyawej. (2022). Comparison of learning achievement between online and learning in database design course.aJOURNAL OF tINFORMATION AND LEARNINGgV. 33 No. 2 (May.-Aug. 2022), p. 45-56x26976587, aJOURNAL OF tINFORMATION AND LEARNINGgV. 33 No. 2 (May.-Aug. 2022), p. 45-56x26976587.
อ้างอิง MLA เวอร์ชัน 9
Charnyote Pluempitiwiriyawej, "Comparison of learning achievement between online and learning in database design course,"aJOURNAL OF tINFORMATION AND LEARNINGgV. 33 No. 2 (May.-Aug. 2022), p. 45-56x26976587, aJOURNAL OF tINFORMATION AND LEARNINGgV. 33 No. 2 (May.-Aug. 2022), p. 45-56x26976587.2022.
อ้างอิง Chicago เวอร์ชัน 17
Charnyote Pluempitiwiriyawej, "Comparison of learning achievement between online and learning in database design course,"aJOURNAL OF tINFORMATION AND LEARNINGgV. 33 No. 2 (May.-Aug. 2022), p. 45-56x26976587, aJOURNAL OF tINFORMATION AND LEARNINGgV. 33 No. 2 (May.-Aug. 2022), p. 45-56x26976587.
อ้างอิง Vancouver เวอร์ชัน 2
Charnyote Pluempitiwiriyawej, Comparison of learning achievement between online and learning in database design course. aJOURNAL OF tINFORMATION AND LEARNINGgV. 33 No. 2 (May.-Aug. 2022), p. 45-56x26976587. aJOURNAL OF tINFORMATION AND LEARNINGgV. 33 No. 2 (May.-Aug. 2022), p. 45-56x26976587.