ข้อมูลบรรณานุกรม
#1269547
|
ประเภทวัสดุ
บทความ
LDR | | 00927naa a2200217 a 4500 |
005 | | 20170720163800.0 |
008 | | 170720s th 000 tha d |
090 | __ | ‡aน20 |
100 | 1_ | ‡aPapassara Chaiwong |
245 | 10 | ‡aCommunication characteristics of global brand's store staff as a key CRM tool, and local customers' satisfaction to repurechase :‡bA case study of UNIQLO Thailand‡h[Journal Article] /‡cPapassara Chaiwong and Pohnpassorn Pokpermdee |
260 | __ | ‡c2559 |
610 | 27 | ‡aUNIQLO Thailand‡xRESEARCH |
650 | _7 | ‡aCUSTOMER RELATIONS‡xRESEARCH |
650 | _7 | ‡aCUSTOMER RELATIONS‡xMANAGEMENT‡xRESEARCH |
650 | _7 | ‡aความสัมพันธ์กับลูกค้า‡xวิจัย |
650 | _7 | ‡aการจัดการลูกค้าสัมพันธ์‡xวิจัย |
773 | 1_ | ‡tJournal of Communication Art‡gvol. 34 no. 3 (Sep.-Dec. 2016) p. 79-91‡x0859-085X |
773 | 1_ | ‡tวารสารนิเทศศาสตร์‡gปีที่ 34 ฉบับที่ 3 (ก.ย.-ธ.ค. 2559) หน้า 79-91‡x0859-085X |
850 | __ | ‡aPSUJFK |
|
อ้างอิง APA เวอร์ชัน 7
Papassara Chaiwong. (2559). Communication characteristics of global brand's store staff as a key CRM tool, and local customers' satisfaction to repurechase :A case study of UNIQLO Thailand.Journal of Communication Art, vol. 34 no. 3 (Sep.-Dec. 2016) p. 79-91.
อ้างอิง MLA เวอร์ชัน 9
Papassara Chaiwong, "Communication characteristics of global brand's store staff as a key CRM tool, and local customers' satisfaction to repurechase :A case study of UNIQLO Thailand,"Journal of Communication Art, vol. 34 no. 3 (Sep.-Dec. 2016) p. 79-91.2559.
อ้างอิง Chicago เวอร์ชัน 17
Papassara Chaiwong, "Communication characteristics of global brand's store staff as a key CRM tool, and local customers' satisfaction to repurechase :A case study of UNIQLO Thailand,"Journal of Communication Art, vol. 34 no. 3 (Sep.-Dec. 2016) p. 79-91.
อ้างอิง Vancouver เวอร์ชัน 2
Papassara Chaiwong, Communication characteristics of global brand's store staff as a key CRM tool, and local customers' satisfaction to repurechase :A case study of UNIQLO Thailand. Journal of Communication Art. vol. 34 no. 3 (Sep.-Dec. 2016) p. 79-91.