ข้อมูลบรรณานุกรม
#1253700
|
ประเภทวัสดุ
บทความ
LDR | | 00874naa a2200241 a 4500 |
005 | | 20151208161120.0 |
008 | | 150424s th 000 tha d |
090 | __ | ‡aว22 |
100 | 0_ | ‡aSid Terason |
245 | 10 | ‡aAthlete endorser-brand relatedness and perception of source credibility as in schema theory‡h[บทความวารสาร] /‡cSid Terason |
260 | __ | ‡c2014 |
500 | __ | ‡aมีบทคัดย่อภาษาอังกฤษและภาษาไทย |
500 | __ | ‡aเนื้อหาเป็นภาษาอังกฤษ |
650 | _7 | ‡aAthletes‡xResearch |
650 | _7 | ‡aAdvertising‡xResearch |
650 | _7 | ‡aPerception‡xResearch |
653 | __ | ‡aSource credibility |
653 | __ | ‡aCelebrity endorsement |
773 | 1_ | ‡tKasetsart journal social sciences‡gVol. 35 No. 3 (Sep.-Dec. 2014) p. 558-566‡x0125-8370 |
773 | 1_ | ‡tวิทยาสารเกษตรศาสตร์ สาขาสังคมศาสตร์‡gปีที่ 35 ฉบับที่ 3 (ก.ย.-ธ.ค. 2557) หน้า 558-566‡x0125-8370 |
850 | __ | ‡aPSUJFK |
|
อ้างอิง APA เวอร์ชัน 7
Sid Terason. (2014). Athlete endorser-brand relatedness and perception of source credibility as in schema theory.Kasetsart journal social sciences, Vol. 35 No. 3 (Sep.-Dec. 2014) p. 558-566.
อ้างอิง MLA เวอร์ชัน 9
Sid Terason, "Athlete endorser-brand relatedness and perception of source credibility as in schema theory,"Kasetsart journal social sciences, Vol. 35 No. 3 (Sep.-Dec. 2014) p. 558-566.2014.
อ้างอิง Chicago เวอร์ชัน 17
Sid Terason, "Athlete endorser-brand relatedness and perception of source credibility as in schema theory,"Kasetsart journal social sciences, Vol. 35 No. 3 (Sep.-Dec. 2014) p. 558-566.
อ้างอิง Vancouver เวอร์ชัน 2
Sid Terason, Athlete endorser-brand relatedness and perception of source credibility as in schema theory. Kasetsart journal social sciences. Vol. 35 No. 3 (Sep.-Dec. 2014) p. 558-566.