ออกจากระบบ
เข้าสู่ระบบ
หรือ
สมัครสมาชิก
เข้าสู่ระบบ
ชื่อผู้ใช้:
รหัสผ่าน:
ลืมรหัสผ่าน ?
ก
ก
ก
iOPAC
ค้นหา
ข่าวสาร
ข้อมูลสมาชิก
ยืมต่อ
สถิติ
รายงาน
ช่วยเหลือ
คู่มือ
ปิด
ข้อมูลบรรณานุกรม
#1250687
แบบย่อ
|
แบบเต็ม
|
MARC
ตัวอย่าง
เพิ่มแท็ก
เพิ่มรายการ
แบ่งปัน
แนะนำ
สั่งซื้อ
บันทึก
ส่งออก
Citation
ความนิยม
ประเภทวัสดุ
หนังสือ
ชื่อเรื่อง
Ethical issues in communication professions : new agendasin communication / edited by Minette E. Drumwright.
Dewey Call #
302.23 N532 2014
ผู้แต่งเพิ่มเติม
Drumwright, Minette E., ed.
เนื้อหา
Freedom of the press and journalism ethics in the Internetage /Jason M. Shepard --The plight for journalistic ethics amid technological innovation and exterior forces /Jenn Burleson Mackay --Kant on unsocial sociability and the ethics of social blogging /Scott R. Stroud and Danee Pye --The case of media violence: who is responsible for protecting children from harm? /Karyn Riddle --Ethics and advergaming: concerns of marketing to youth /Vincent Cicchirillo --Ethics in crisis communication: persistent challenges and emerging issues /Lina Svedin --Putting problems into context: an organizational approach to advertising ethics /Erin Ee Schauster --Clarifying, confusing or crooked? how ethically minded consumers interpret green advertising claims /Lucy Atkinson --Crowdsourcing and co-creation: ethical and procedural implications for advertising creativity /W. Glenn Griffin--Ethics, advertising, and racial segmentation: an integrated social identity perspective /Troy Elias --DTCprescription drug advertising: focusing on ethics /Michael Mackert and Marie Guadagno --Ads are watching you: advertising applications of facial recognition technology and communication ethics /Seung-Chul Yoo --Ethical issues in marketing communication in emerging markets: the case of advertising in the Middle East /SaraKamal.
หัวเรื่อง
MASS MEDIA--MORAL AND ETHICAL ASPECTS.
JOURNALISTIC ETHICS.
ADVERTISING--MORAL AND ETHICAL ASPECTS.
MARKETING--MORAL AND ETHICAL ASPECTS.
ISBN
9780415869942
พิมพลักษณ์
New York : Routledge, 2014.
ชื่อเรื่อง
Ethical issues in communication professions : new agendasin communication / edited by Minette E. Drumwright.
Dewey Call #
302.23 N532 2014
ผู้แต่งเพิ่มเติม
Drumwright, Minette E., ed.
ISBN
9780415869942
พิมพลักษณ์
New York : Routledge, 2014.
Series
New agendas in communication.
เนื้อหา
Freedom of the press and journalism ethics in the Internetage /Jason M. Shepard --The plight for journalistic ethics amid technological innovation and exterior forces /Jenn Burleson Mackay --Kant on unsocial sociability and the ethics of social blogging /Scott R. Stroud and Danee Pye --The case of media violence: who is responsible for protecting children from harm? /Karyn Riddle --Ethics and advergaming: concerns of marketing to youth /Vincent Cicchirillo --Ethics in crisis communication: persistent challenges and emerging issues /Lina Svedin --Putting problems into context: an organizational approach to advertising ethics /Erin Ee Schauster --Clarifying, confusing or crooked? how ethically minded consumers interpret green advertising claims /Lucy Atkinson --Crowdsourcing and co-creation: ethical and procedural implications for advertising creativity /W. Glenn Griffin--Ethics, advertising, and racial segmentation: an integrated social identity perspective /Troy Elias --DTCprescription drug advertising: focusing on ethics /Michael Mackert and Marie Guadagno --Ads are watching you: advertising applications of facial recognition technology and communication ethics /Seung-Chul Yoo --Ethical issues in marketing communication in emerging markets: the case of advertising in the Middle East /SaraKamal.
หัวเรื่อง
MASS MEDIA--MORAL AND ETHICAL ASPECTS.
JOURNALISTIC ETHICS.
ADVERTISING--MORAL AND ETHICAL ASPECTS.
MARKETING--MORAL AND ETHICAL ASPECTS.
ลักษณะทางกายภาพ
xx, 279 p. :ill.
LDR
02134nam a2200229 a 4500
005
20151006191630.0
008
150112s2014 enka 001 0 eng d
020
__
‡a9780415869942
082
04
‡a302.23‡bN532‡d2014
245
00
‡aEthical issues in communication professions :‡bnew agendasin communication /‡cedited by Minette E. Drumwright.
260
__
‡aNew York :‡bRoutledge,‡c2014.
300
__
‡axx, 279 p. :‡bill.
490
0_
‡aNew agendas in communication.
505
0_
‡aFreedom of the press and journalism ethics in the Internetage /‡rJason M. Shepard --‡tThe plight for journalistic ethics amid technological innovation and exterior forces /‡rJenn Burleson Mackay --‡tKant on unsocial sociability and the ethics of social blogging /‡rScott R. Stroud and Danee Pye --‡tThe case of media violence: who is responsible for protecting children from harm? /‡rKaryn Riddle --‡tEthics and advergaming: concerns of marketing to youth /‡rVincent Cicchirillo --‡tEthics in crisis communication: persistent challenges and emerging issues /‡rLina Svedin --‡tPutting problems into context: an organizational approach to advertising ethics /‡rErin Ee Schauster --‡tClarifying, confusing or crooked? how ethically minded consumers interpret green advertising claims /‡rLucy Atkinson --‡tCrowdsourcing and co-creation: ethical and procedural implications for advertising creativity /‡rW. Glenn Griffin--‡tEthics, advertising, and racial segmentation: an integrated social identity perspective /‡rTroy Elias --‡tDTCprescription drug advertising: focusing on ethics /‡rMichael Mackert and Marie Guadagno --‡tAds are watching you: advertising applications of facial recognition technology and communication ethics /‡rSeung-Chul Yoo --‡tEthical issues in marketing communication in emerging markets: the case of advertising in the Middle East /‡rSaraKamal.
650
_7
‡aMASS MEDIA‡xMORAL AND ETHICAL ASPECTS.
650
_7
‡aJOURNALISTIC ETHICS.
650
_7
‡aADVERTISING‡xMORAL AND ETHICAL ASPECTS.
650
_7
‡aMARKETING‡xMORAL AND ETHICAL ASPECTS.
700
1_
‡aDrumwright, Minette E.,‡eed.
850
__
‡aPSUJFK
ทรัพยากร
|
รายการสั่งซื้อ
เลือกห้องสมุด :
ทั้งหมด
หอสมุดจอห์น เอฟ เคนเนดี้
บาร์โค้ด
เลขหมู่/เล่มที่
Collection
ห้องสมุดสาขา
สถานที่จัดเก็บ
สถานะ
30000010275752
302.23 N532 2014 c.1
General Collection
หอสมุดจอห์น เอฟ เคนเนดี้
หนังสือทั่วไป (ชั้น 2)
อยู่บนชั้น
จองทรัพยากร
สาขาที่รับ
วันที่คาดว่าจะรับ
ขอใช้หนังสือด่วน
เงื่อนไข
1. ส่งคำขอเวลา 8.30-11.00น รับหนังสือเวลา 16.00น.
2. ส่งคำขอหลังเวลา 11.00น. รับหนังสือในวันทำการถัดไป
3. ส่งคำขอ วันศุกร์ช่วงบ่าย หรือ วันเสาร์-อาทิตย์ รับหนังสือวันจันทร์ 16.00น.
4. ติดต่อรับหนังสือด่วนได้ที่ เคาน์เตอร์บริการยืม-คืน ชั้น 3 *ภายใน 3 วัน*
ติดต่อสอบถามข้อมูลเพิ่มเติม โทร. 2352
ห้องสมุด
วันที่สั่งซื้อ
สำเนา
สถานะ
John F. Kennedy Library
29 ส.ค. 2558
2
Completely Received
ความเห็น
|
บทวิเคราะห์
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น
เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
แบ่งปัน
แบ่งปันให้กับเพื่อนทั้งหมด
เพิ่ม Tag
สร้าง Tag ใหม่
แผนที่ตั้งทรัพยากร
Preview Dialog
Citation
อ้างอิง APA เวอร์ชัน 7
Drumwright, M. E... (2014).
Ethical issues in communication professions :new agendasin communication .
New York :Routledge
อ้างอิง MLA เวอร์ชัน 9
Drumwright, M. E...
Ethical issues in communication professions :new agendasin communication .
New York :Routledge, 2014.
อ้างอิง Chicago เวอร์ชัน 17
Drumwright, M. E... 2014.
Ethical issues in communication professions :new agendasin communication .
New York :Routledge.
อ้างอิง Vancouver เวอร์ชัน 2
Drumwright, M. E... Ethical issues in communication professions :new agendasin communication . New York :Routledge; 2014.
สถิติ
อันดับการยืม / จากทั้งหมด
ไม่มีการยืม
อันดับการใช้งานภายใน/จากทั้งหมด
193/194
คะแนน/ผู้โหวต
0.0/0
ใช้ล่าสุดเมื่อ
-
จำนวนการยืม
0
เปิดดู (ครั้ง)
154
เพิ่มไปยังรายการ
0
สงวนลิขสิทธิ์ © 2555, มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ สงวนสิทธิ์ทั้งหมด
ผลการทำงาน
Undefined result.