เข้าสู่ระบบ หรือ สมัครสมาชิก
ข้อมูลบรรณานุกรม  #1086880    

ความนิยม
ประเภทวัสดุ หนังสือ
ชื่อเรื่องMarketing / Steven J. Skinner.
Dewey Call #658.8 S628M 1994
ผู้แต่งSkinner, Steven J.
ครั้งที่พิมพ์2nd ed.
เนื้อหาPart 1. The nature of strategic morketing --Foundations of strategic marketing --Strategic marketing planning --Part 2. The environment of strategic marketing --The marketing environment --Ethical and social issues in marketing --The global marketing environment --Analysis for strategic marketing --Market segmentation and forecasting --Understanding consumer behavior --Business-to-business buying behavior --Information for marketing decision making --Part 4. Product strategy --Product concepts --Products from services and nonprofit organizations--Developing and managing products --Part 5. Price strategy --Price concepts --Determining prices --Part 6. Distribution strategy --Marketing channels and physical distribution --Wholesaling --Retailing --Part 7. Promotion strategy --An overview of promotion --Advertision and publicity --Personal selling and sales promotion --Part 8. Strategic implementation and marketing planning --Organizing, implementing, and controlling marketing strategies --Developing the marketing plan.
หัวเรื่องMARKETING.
ISBN039562147X
พิมพลักษณ์Boston : Houghton Mifflin, 1994.
ชื่อเรื่องMarketing / Steven J. Skinner.
Dewey Call #658.8 S628M 1994
ผู้แต่งSkinner, Steven J.
ครั้งที่พิมพ์2nd ed.
ISBN039562147X
พิมพลักษณ์Boston : Houghton Mifflin, 1994.
เนื้อหาPart 1. The nature of strategic morketing --Foundations of strategic marketing --Strategic marketing planning --Part 2. The environment of strategic marketing --The marketing environment --Ethical and social issues in marketing --The global marketing environment --Analysis for strategic marketing --Market segmentation and forecasting --Understanding consumer behavior --Business-to-business buying behavior --Information for marketing decision making --Part 4. Product strategy --Product concepts --Products from services and nonprofit organizations--Developing and managing products --Part 5. Price strategy --Price concepts --Determining prices --Part 6. Distribution strategy --Marketing channels and physical distribution --Wholesaling --Retailing --Part 7. Promotion strategy --An overview of promotion --Advertision and publicity --Personal selling and sales promotion --Part 8. Strategic implementation and marketing planning --Organizing, implementing, and controlling marketing strategies --Developing the marketing plan.
หัวเรื่องMARKETING.
ลักษณะทางกายภาพ750, A13, G16, I20 p. :ill.
LDR 01634nam 2200217 a 4500
001 b03105043
003 UCTAL
005 20220314145403.0
008 010202s1994 xxua 001 0 eng d
020__‡a039562147X
08204‡a658.8‡bS628M‡d1994
1001_‡aSkinner, Steven J.
24510‡aMarketing /‡cSteven J. Skinner.
250__‡a2nd ed.
260__‡aBoston :‡bHoughton Mifflin,‡c1994.
300__‡a750, A13, G16, I20 p. :‡bill.
50500‡aPart 1. ‡tThe nature of strategic morketing --‡tFoundations of strategic marketing --‡tStrategic marketing planning --‡gPart 2. ‡tThe environment of strategic marketing --‡tThe marketing environment --‡tEthical and social issues in marketing --‡tThe global marketing environment --‡tAnalysis for strategic marketing --‡tMarket segmentation and forecasting --‡tUnderstanding consumer behavior --‡tBusiness-to-business buying behavior --‡tInformation for marketing decision making --‡gPart 4. ‡tProduct strategy --‡tProduct concepts --‡tProducts from services and nonprofit organizations--‡tDeveloping and managing products --‡gPart 5. ‡tPrice strategy --‡tPrice concepts --‡tDetermining prices --‡gPart 6. ‡tDistribution strategy --‡tMarketing channels and physical distribution --‡tWholesaling --‡tRetailing --‡gPart 7. ‡tPromotion strategy --‡tAn overview of promotion --‡tAdvertision and publicity --‡tPersonal selling and sales promotion --‡gPart 8. ‡tStrategic implementation and marketing planning --‡tOrganizing, implementing, and controlling marketing strategies --‡tDeveloping the marketing plan.
650_7‡aMARKETING.
850__‡aPSUJFK
เลือกห้องสมุด :
 บาร์โค้ดเลขหมู่/เล่มที่Collectionห้องสมุดสาขาสถานที่จัดเก็บสถานะ
30000001204431658.8 S628M 1994 c.1General Collectionหอสมุดจอห์น เอฟ เคนเนดี้ หนังสือทั่วไป (ชั้น 2)   อยู่บนชั้น
 
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น
เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
สงวนลิขสิทธิ์ © 2555, มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ สงวนสิทธิ์ทั้งหมด