ออกจากระบบ
เข้าสู่ระบบ
หรือ
สมัครสมาชิก
เข้าสู่ระบบ
ชื่อผู้ใช้:
รหัสผ่าน:
ลืมรหัสผ่าน ?
ก
ก
ก
iOPAC
ค้นหา
ข่าวสาร
ข้อมูลสมาชิก
ยืมต่อ
สถิติ
รายงาน
ช่วยเหลือ
คู่มือ
ปิด
ข้อมูลบรรณานุกรม
#1086880
แบบย่อ
|
แบบเต็ม
|
MARC
ตัวอย่าง
เพิ่มแท็ก
เพิ่มรายการ
แบ่งปัน
แนะนำ
สั่งซื้อ
บันทึก
ส่งออก
Citation
ความนิยม
ประเภทวัสดุ
หนังสือ
ชื่อเรื่อง
Marketing / Steven J. Skinner.
Dewey Call #
658.8 S628M 1994
ผู้แต่ง
Skinner, Steven J.
ครั้งที่พิมพ์
2nd ed.
เนื้อหา
Part 1. The nature of strategic morketing --Foundations of strategic marketing --Strategic marketing planning --Part 2. The environment of strategic marketing --The marketing environment --Ethical and social issues in marketing --The global marketing environment --Analysis for strategic marketing --Market segmentation and forecasting --Understanding consumer behavior --Business-to-business buying behavior --Information for marketing decision making --Part 4. Product strategy --Product concepts --Products from services and nonprofit organizations--Developing and managing products --Part 5. Price strategy --Price concepts --Determining prices --Part 6. Distribution strategy --Marketing channels and physical distribution --Wholesaling --Retailing --Part 7. Promotion strategy --An overview of promotion --Advertision and publicity --Personal selling and sales promotion --Part 8. Strategic implementation and marketing planning --Organizing, implementing, and controlling marketing strategies --Developing the marketing plan.
หัวเรื่อง
MARKETING.
ISBN
039562147X
พิมพลักษณ์
Boston : Houghton Mifflin, 1994.
ชื่อเรื่อง
Marketing / Steven J. Skinner.
Dewey Call #
658.8 S628M 1994
ผู้แต่ง
Skinner, Steven J.
ครั้งที่พิมพ์
2nd ed.
ISBN
039562147X
พิมพลักษณ์
Boston : Houghton Mifflin, 1994.
เนื้อหา
Part 1. The nature of strategic morketing --Foundations of strategic marketing --Strategic marketing planning --Part 2. The environment of strategic marketing --The marketing environment --Ethical and social issues in marketing --The global marketing environment --Analysis for strategic marketing --Market segmentation and forecasting --Understanding consumer behavior --Business-to-business buying behavior --Information for marketing decision making --Part 4. Product strategy --Product concepts --Products from services and nonprofit organizations--Developing and managing products --Part 5. Price strategy --Price concepts --Determining prices --Part 6. Distribution strategy --Marketing channels and physical distribution --Wholesaling --Retailing --Part 7. Promotion strategy --An overview of promotion --Advertision and publicity --Personal selling and sales promotion --Part 8. Strategic implementation and marketing planning --Organizing, implementing, and controlling marketing strategies --Developing the marketing plan.
หัวเรื่อง
MARKETING.
ลักษณะทางกายภาพ
750, A13, G16, I20 p. :ill.
LDR
01634nam 2200217 a 4500
001
b03105043
003
UCTAL
005
20220314145403.0
008
010202s1994 xxua 001 0 eng d
020
__
‡a039562147X
082
04
‡a658.8‡bS628M‡d1994
100
1_
‡aSkinner, Steven J.
245
10
‡aMarketing /‡cSteven J. Skinner.
250
__
‡a2nd ed.
260
__
‡aBoston :‡bHoughton Mifflin,‡c1994.
300
__
‡a750, A13, G16, I20 p. :‡bill.
505
00
‡aPart 1. ‡tThe nature of strategic morketing --‡tFoundations of strategic marketing --‡tStrategic marketing planning --‡gPart 2. ‡tThe environment of strategic marketing --‡tThe marketing environment --‡tEthical and social issues in marketing --‡tThe global marketing environment --‡tAnalysis for strategic marketing --‡tMarket segmentation and forecasting --‡tUnderstanding consumer behavior --‡tBusiness-to-business buying behavior --‡tInformation for marketing decision making --‡gPart 4. ‡tProduct strategy --‡tProduct concepts --‡tProducts from services and nonprofit organizations--‡tDeveloping and managing products --‡gPart 5. ‡tPrice strategy --‡tPrice concepts --‡tDetermining prices --‡gPart 6. ‡tDistribution strategy --‡tMarketing channels and physical distribution --‡tWholesaling --‡tRetailing --‡gPart 7. ‡tPromotion strategy --‡tAn overview of promotion --‡tAdvertision and publicity --‡tPersonal selling and sales promotion --‡gPart 8. ‡tStrategic implementation and marketing planning --‡tOrganizing, implementing, and controlling marketing strategies --‡tDeveloping the marketing plan.
650
_7
‡aMARKETING.
850
__
‡aPSUJFK
ทรัพยากร
เลือกห้องสมุด :
ทั้งหมด
หอสมุดจอห์น เอฟ เคนเนดี้
บาร์โค้ด
เลขหมู่/เล่มที่
Collection
ห้องสมุดสาขา
สถานที่จัดเก็บ
สถานะ
30000001204431
658.8 S628M 1994 c.1
General Collection
หอสมุดจอห์น เอฟ เคนเนดี้
หนังสือทั่วไป (ชั้น 2)
อยู่บนชั้น
จองทรัพยากร
สาขาที่รับ
วันที่คาดว่าจะรับ
ขอใช้หนังสือด่วน
เงื่อนไข
1. ส่งคำขอเวลา 8.30-11.00น รับหนังสือเวลา 16.00น.
2. ส่งคำขอหลังเวลา 11.00น. รับหนังสือในวันทำการถัดไป
3. ส่งคำขอ วันศุกร์ช่วงบ่าย หรือ วันเสาร์-อาทิตย์ รับหนังสือวันจันทร์ 16.00น.
4. ติดต่อรับหนังสือด่วนได้ที่ เคาน์เตอร์บริการยืม-คืน ชั้น 3 *ภายใน 3 วัน*
ติดต่อสอบถามข้อมูลเพิ่มเติม โทร. 2352
ความเห็น
|
บทวิเคราะห์
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น
เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
แบ่งปัน
แบ่งปันให้กับเพื่อนทั้งหมด
เพิ่ม Tag
สร้าง Tag ใหม่
แผนที่ตั้งทรัพยากร
Preview Dialog
Citation
อ้างอิง APA เวอร์ชัน 7
Skinner, S. J.. (1994).
Marketing .
(2nd ed.). Boston :Houghton Mifflin
อ้างอิง MLA เวอร์ชัน 9
Skinner, S. J..
Marketing .
Boston :Houghton Mifflin, 1994.
อ้างอิง Chicago เวอร์ชัน 17
Skinner, S. J.. 1994.
Marketing .
2nd ed.. Boston :Houghton Mifflin.
อ้างอิง Vancouver เวอร์ชัน 2
Skinner, S. J.. Marketing . 2nd ed.. Boston :Houghton Mifflin; 1994.
สถิติ
อันดับการยืม / จากทั้งหมด
831/833
อันดับการใช้งานภายใน/จากทั้งหมด
ไม่มีการใช้งาน
คะแนน/ผู้โหวต
0.0/0
ใช้ล่าสุดเมื่อ
-
จำนวนการยืม
2
เปิดดู (ครั้ง)
117
เพิ่มไปยังรายการ
0
สงวนลิขสิทธิ์ © 2555, มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ สงวนสิทธิ์ทั้งหมด
ผลการทำงาน
Undefined result.