เข้าสู่ระบบ หรือ สมัครสมาชิก
ข้อมูลบรรณานุกรม  #1085842    

ความนิยม
ประเภทวัสดุ หนังสือ
ชื่อเรื่องMarketing management / Philip Kotlor.
Dewey Call #658.81 K87M 2000
ผู้แต่งKotler, Philip
เนื้อหาPart 1. Understanding marketing management --Marketing in the twenty-first century --Building customer satisfaction, value, and retention --Winning markets : market-oriented strategic planning --Part 2. Analyzing marketing opportunities --Gathering information and measuring market demend --Scanning the marketing environment --Analyzing consumer markets and buyer behavior --Analyzing business markets and business buying behavior --Dealing with the competition --Identifying market segments and selecting target markets --Part 3. Developing marketing strategies --Positioning the market offering through the product life cycle --Developing new market offerings --Designing global market offerings --Part 4. Making marketing decisions --Managing product lines and brands --Designing and managing services --Designing pricing strategies and programs --Part 5. Managing and delivering marketing programs --Managing marketing channels --Managing retailing, wholesaling, and market logistics --Managing integrated marketing communications --Managing advertising, sales promotion, and public relations --Managing the sales force --Managing direct and on-line marketing --Managing the total marketing effort.
หัวเรื่องSALES MANAGEMENT.
 MARKETING.
ISBN0130156841
พิมพลักษณ์New Jersey : Prentice-Hall International, 2000.
ชื่อเรื่องMarketing management / Philip Kotlor.
Dewey Call #658.81 K87M 2000
ผู้แต่งKotler, Philip
ISBN0130156841
พิมพลักษณ์New Jersey : Prentice-Hall International, 2000.
เนื้อหาPart 1. Understanding marketing management --Marketing in the twenty-first century --Building customer satisfaction, value, and retention --Winning markets : market-oriented strategic planning --Part 2. Analyzing marketing opportunities --Gathering information and measuring market demend --Scanning the marketing environment --Analyzing consumer markets and buyer behavior --Analyzing business markets and business buying behavior --Dealing with the competition --Identifying market segments and selecting target markets --Part 3. Developing marketing strategies --Positioning the market offering through the product life cycle --Developing new market offerings --Designing global market offerings --Part 4. Making marketing decisions --Managing product lines and brands --Designing and managing services --Designing pricing strategies and programs --Part 5. Managing and delivering marketing programs --Managing marketing channels --Managing retailing, wholesaling, and market logistics --Managing integrated marketing communications --Managing advertising, sales promotion, and public relations --Managing the sales force --Managing direct and on-line marketing --Managing the total marketing effort.
หัวเรื่องSALES MANAGEMENT.
 MARKETING.
ลักษณะทางกายภาพxxxii, 131 p. :ill.
LDR 01750nam 2200181 a 4500
005 20220622153846.0
008 000121s2000 xxk 000 0 eng d
020__‡a0130156841
08204‡a658.81‡bK87M‡d2000
1001_‡aKotler, Philip
24510‡aMarketing management /‡cPhilip Kotlor.
260__‡aNew Jersey :‡bPrentice-Hall International,‡c2000.
300__‡axxxii, 131 p. :‡bill.
50500‡gPart 1. ‡tUnderstanding marketing management --‡tMarketing in the twenty-first century --‡tBuilding customer satisfaction, value, and retention --‡tWinning markets : market-oriented strategic planning --‡gPart 2. ‡tAnalyzing marketing opportunities --‡tGathering information and measuring market demend --‡tScanning the marketing environment --‡tAnalyzing consumer markets and buyer behavior --‡tAnalyzing business markets and business buying behavior --‡tDealing with the competition --‡tIdentifying market segments and selecting target markets --‡gPart 3. ‡tDeveloping marketing strategies --‡tPositioning the market offering through the product life cycle --‡tDeveloping new market offerings --‡tDesigning global market offerings --‡gPart 4. ‡tMaking marketing decisions --‡tManaging product lines and brands --‡tDesigning and managing services --‡tDesigning pricing strategies and programs --‡gPart 5. ‡tManaging and delivering marketing programs --‡tManaging marketing channels --‡tManaging retailing, wholesaling, and market logistics --‡tManaging integrated marketing communications --‡tManaging advertising, sales promotion, and public relations --‡tManaging the sales force --‡tManaging direct and on-line marketing --‡tManaging the total marketing effort.
650_7‡aSALES MANAGEMENT.
650_7‡aMARKETING.
850__‡aPSUJFK
เลือกห้องสมุด :
 บาร์โค้ดเลขหมู่/เล่มที่Collectionห้องสมุดสาขาสถานที่จัดเก็บสถานะ
30000001204993658.81 K87M 2000 c.1General Collectionหอสมุดจอห์น เอฟ เคนเนดี้ หนังสือทั่วไป (ชั้น 2)   อยู่บนชั้น
 
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น
เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
สงวนลิขสิทธิ์ © 2555, มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ สงวนสิทธิ์ทั้งหมด