ออกจากระบบ
เข้าสู่ระบบ
หรือ
สมัครสมาชิก
เข้าสู่ระบบ
ชื่อผู้ใช้:
รหัสผ่าน:
ลืมรหัสผ่าน ?
ก
ก
ก
iOPAC
ค้นหา
ข่าวสาร
ข้อมูลสมาชิก
ยืมต่อ
สถิติ
รายงาน
ช่วยเหลือ
คู่มือ
ปิด
ข้อมูลบรรณานุกรม
#1085842
แบบย่อ
|
แบบเต็ม
|
MARC
ตัวอย่าง
เพิ่มแท็ก
เพิ่มรายการ
แบ่งปัน
แนะนำ
สั่งซื้อ
บันทึก
ส่งออก
Citation
ความนิยม
ประเภทวัสดุ
หนังสือ
ชื่อเรื่อง
Marketing management / Philip Kotlor.
Dewey Call #
658.81 K87M 2000
ผู้แต่ง
Kotler, Philip
เนื้อหา
Part 1. Understanding marketing management --Marketing in the twenty-first century --Building customer satisfaction, value, and retention --Winning markets : market-oriented strategic planning --Part 2. Analyzing marketing opportunities --Gathering information and measuring market demend --Scanning the marketing environment --Analyzing consumer markets and buyer behavior --Analyzing business markets and business buying behavior --Dealing with the competition --Identifying market segments and selecting target markets --Part 3. Developing marketing strategies --Positioning the market offering through the product life cycle --Developing new market offerings --Designing global market offerings --Part 4. Making marketing decisions --Managing product lines and brands --Designing and managing services --Designing pricing strategies and programs --Part 5. Managing and delivering marketing programs --Managing marketing channels --Managing retailing, wholesaling, and market logistics --Managing integrated marketing communications --Managing advertising, sales promotion, and public relations --Managing the sales force --Managing direct and on-line marketing --Managing the total marketing effort.
หัวเรื่อง
SALES MANAGEMENT.
MARKETING.
ISBN
0130156841
พิมพลักษณ์
New Jersey : Prentice-Hall International, 2000.
ชื่อเรื่อง
Marketing management / Philip Kotlor.
Dewey Call #
658.81 K87M 2000
ผู้แต่ง
Kotler, Philip
ISBN
0130156841
พิมพลักษณ์
New Jersey : Prentice-Hall International, 2000.
เนื้อหา
Part 1. Understanding marketing management --Marketing in the twenty-first century --Building customer satisfaction, value, and retention --Winning markets : market-oriented strategic planning --Part 2. Analyzing marketing opportunities --Gathering information and measuring market demend --Scanning the marketing environment --Analyzing consumer markets and buyer behavior --Analyzing business markets and business buying behavior --Dealing with the competition --Identifying market segments and selecting target markets --Part 3. Developing marketing strategies --Positioning the market offering through the product life cycle --Developing new market offerings --Designing global market offerings --Part 4. Making marketing decisions --Managing product lines and brands --Designing and managing services --Designing pricing strategies and programs --Part 5. Managing and delivering marketing programs --Managing marketing channels --Managing retailing, wholesaling, and market logistics --Managing integrated marketing communications --Managing advertising, sales promotion, and public relations --Managing the sales force --Managing direct and on-line marketing --Managing the total marketing effort.
หัวเรื่อง
SALES MANAGEMENT.
MARKETING.
ลักษณะทางกายภาพ
xxxii, 131 p. :ill.
LDR
01750nam 2200181 a 4500
005
20220622153846.0
008
000121s2000 xxk 000 0 eng d
020
__
‡a0130156841
082
04
‡a658.81‡bK87M‡d2000
100
1_
‡aKotler, Philip
245
10
‡aMarketing management /‡cPhilip Kotlor.
260
__
‡aNew Jersey :‡bPrentice-Hall International,‡c2000.
300
__
‡axxxii, 131 p. :‡bill.
505
00
‡gPart 1. ‡tUnderstanding marketing management --‡tMarketing in the twenty-first century --‡tBuilding customer satisfaction, value, and retention --‡tWinning markets : market-oriented strategic planning --‡gPart 2. ‡tAnalyzing marketing opportunities --‡tGathering information and measuring market demend --‡tScanning the marketing environment --‡tAnalyzing consumer markets and buyer behavior --‡tAnalyzing business markets and business buying behavior --‡tDealing with the competition --‡tIdentifying market segments and selecting target markets --‡gPart 3. ‡tDeveloping marketing strategies --‡tPositioning the market offering through the product life cycle --‡tDeveloping new market offerings --‡tDesigning global market offerings --‡gPart 4. ‡tMaking marketing decisions --‡tManaging product lines and brands --‡tDesigning and managing services --‡tDesigning pricing strategies and programs --‡gPart 5. ‡tManaging and delivering marketing programs --‡tManaging marketing channels --‡tManaging retailing, wholesaling, and market logistics --‡tManaging integrated marketing communications --‡tManaging advertising, sales promotion, and public relations --‡tManaging the sales force --‡tManaging direct and on-line marketing --‡tManaging the total marketing effort.
650
_7
‡aSALES MANAGEMENT.
650
_7
‡aMARKETING.
850
__
‡aPSUJFK
ทรัพยากร
เลือกห้องสมุด :
ทั้งหมด
หอสมุดจอห์น เอฟ เคนเนดี้
บาร์โค้ด
เลขหมู่/เล่มที่
Collection
ห้องสมุดสาขา
สถานที่จัดเก็บ
สถานะ
30000001204993
658.81 K87M 2000 c.1
General Collection
หอสมุดจอห์น เอฟ เคนเนดี้
หนังสือทั่วไป (ชั้น 2)
อยู่บนชั้น
จองทรัพยากร
สาขาที่รับ
วันที่คาดว่าจะรับ
ขอใช้หนังสือด่วน
เงื่อนไข
1. ส่งคำขอเวลา 8.30-11.00น รับหนังสือเวลา 16.00น.
2. ส่งคำขอหลังเวลา 11.00น. รับหนังสือในวันทำการถัดไป
3. ส่งคำขอ วันศุกร์ช่วงบ่าย หรือ วันเสาร์-อาทิตย์ รับหนังสือวันจันทร์ 16.00น.
4. ติดต่อรับหนังสือด่วนได้ที่ เคาน์เตอร์บริการยืม-คืน ชั้น 3 *ภายใน 3 วัน*
ติดต่อสอบถามข้อมูลเพิ่มเติม โทร. 2352
ความเห็น
|
บทวิเคราะห์
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น
เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
แบ่งปัน
แบ่งปันให้กับเพื่อนทั้งหมด
เพิ่ม Tag
สร้าง Tag ใหม่
แผนที่ตั้งทรัพยากร
Preview Dialog
Citation
อ้างอิง APA เวอร์ชัน 7
Kotler, P.. (2000).
Marketing management .
New Jersey :Prentice-Hall International
อ้างอิง MLA เวอร์ชัน 9
Kotler, P..
Marketing management .
New Jersey :Prentice-Hall International, 2000.
อ้างอิง Chicago เวอร์ชัน 17
Kotler, P.. 2000.
Marketing management .
New Jersey :Prentice-Hall International.
อ้างอิง Vancouver เวอร์ชัน 2
Kotler, P.. Marketing management . New Jersey :Prentice-Hall International; 2000.
สถิติ
อันดับการยืม / จากทั้งหมด
831/833
อันดับการใช้งานภายใน/จากทั้งหมด
ไม่มีการใช้งาน
คะแนน/ผู้โหวต
0.0/0
ใช้ล่าสุดเมื่อ
-
จำนวนการยืม
2
เปิดดู (ครั้ง)
102
เพิ่มไปยังรายการ
0
สงวนลิขสิทธิ์ © 2555, มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ สงวนสิทธิ์ทั้งหมด
ผลการทำงาน
Undefined result.